leker

Tack Erika för redigeringsprogramet "PhotoScape"!! :D super kul program, går att göra väldigt fina effekter till sina bilder :)

Vill bara säga usch, blä och fy för pollen just nu... Vill inte sätta mig ute, för allt jag gör är att nysa... Nä ska nog ta och göra bort det allra sista arbetena så jag får lov nu :) Vill ju så gärna börja pyssla och dona så nu får jag sätta fart! :D
Kan ni fatta att vi snart går ut?!!!!! :D

Ha en trevlig torsdagskväll!







jätte kul att titta på alla effekter som går att trixa med ;) en ny och två gammla bilder ;)



Just ja, nu är introduktionsdagarna för sommarjobbet bokade. Måndag den 14, och tisdag den 15 blir det :)



Kommentarer
Emma

Åhhh vad fint med bilderna,hihi kan förstå att du kan sitta och hålla på rätt länge,roligt!! <3

2010-05-27 @ 23:11:09
Sofia

Tack Emma :D hihi ja det kan du nog, konstigt det där... ;D <3

2010-05-28 @ 17:17:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0