Sista rycket nu då...

härligt med kort dag, men blä för att komma hem till läxa. Vill oxå vara klar med allt och bara vara ledig :) men har ingen annan än mig själv att skylla ... Nä nu har jag fått nog, ska hämta superlim och limma fast den där tangenten nu...!

Klart! :D  äntligen, vilken plåga den har varit....

Nu måste jag ta tag i mina "problem" dvs resterna... Vill bli klar nån gång. Men att det ska vara så svårt att komma igång, att starta. Tror att min hjärna automatiskt underviker att ta tag i det. Typ hittar på andra saker eller kommer på nått annat som behöver fixas/göras. Allt för att slippa ha tråkigt ;)

Men men, vad jag gnäller, väldigt munter blogg jag har ;)

Nu blir det läxa, tror ni jag hinner två och en halv ikväll? ;) äh vi satsar på tre kanske ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0