Ritat

Jag vet att jag är lite dålig på att lägga upp bilder, så här kommer några nu medan jag kommer ihåg ;)

Gillar alltid att se steg-för-steg när folk ritar eller skapar saker, så jag gjorde en egen nu när jag ritade tidigare ikväll ;) Det är kul att se hur det utvecklas... Kanske är det bara jag som töntar mig, men här är det:



min hörna ;)



förbereder ;)



skissar upp konturerna





fixar bakgrunden




försöker få till helheten (glömde ju att ta kort så det blev ett litet skutt) ;)



fixar detaljer





klart :)

Hoppas att det liknar nån typ av pumpa iaf :)

Har sett ESC ikväll, vilat upp mig från febern och min allergi-reaktion från igår... Märkligt vad jag blev dålig :S det var länge sen jag verkligen blev sjuk av min allergi. Men det blev väl en chock från allt på en gång.

Nu blir det sängen! :)


Kommentarer
Emma

Som jag sa tidigare,så himla fint det blev,du är så duktig!! :D <33

2010-05-30 @ 01:18:21
Sofia

Tack vännen :D <3

Det var så länge sedan jag ritade känns det som så det var jätte kul :)

2010-05-30 @ 12:34:12
Emma

Varsågod!! :D <3 Jaha ja det kan jag förstå,men lika duktig som alltid!! <3

2010-05-30 @ 15:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0