Trött

har inte alls varit lika effektiv som igår. Somnade ute i skuggan i solstolen och vaknade ännu tröttare... Imorgon bilr det tidig morgon för nationella, men det ska nog gå. Känner att jag behöver lite peppning.

Nä oj vad lite jag gjort idag.. men ibland har man väl sådana dagar också. skönt att jag hann göra mer igår... :)

Det känns så konstigt att det snart är slut med allt. Overkligt. Ska bli jätte skönt, men samtidigt lite ledsamt... Att det redan har gått tre år, det sjunker som inte in. Tycker att det har gått så fort. Om bara högstadiet hade gått så fort också...
just ja, har ju inte fixat min studentkläning eller vad det nu blir heller!!! Paniken smyger sig på ;)

Ha en bra kväll! :)


Kommentarer
Emma

Du var duktig igår,vila idag! :)<3

Jaaaa jag fattar inte heller att vi ska sluta nu,att tre år redan har gått,det är helt sjukt vad tiden går,speciellt då man har haft så underbart roligt!! <3 Kommer sakna er så himla mycket,men mig blir du då inte av med ;)<3.

Men Sofia jag är frivillig,jag vill gärna hjälpa dig,så ska vi hitta något snyggt!! :D

2010-05-18 @ 20:43:48
Erika ♥

sv: jo det är jag som har gjort det :) jag använder photoscape, sen går jag på filter och antiktfoto, du hittar photoscape här--> http://www.photoscape.org/ps/main/download.php <--- Det är gratis ;D

2010-05-26 @ 20:18:43
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0